2010. május 30., vasárnap

Hinnye! Csak nem írok erre a blogra. De devinatarton sem vagyok fenn sűrűn.^^" Annyira nem tetszik az új DeviantArt.X(
Ma felnéztem Mangafanra és látom Árnybíró 16 frissen a nyomdából. Váá úgy örülök!:D Mégha a kajapénzem is megy rá akkor is megveszem! Amúgyis van rajtam súlyfelesleg.^^" Meg végre a Nana 6 is kikerült a boltokba. Na azt majd jöv. héten:)
Huhh nemrég anyu mondta, hogy nem szeretne új mangákat a polcomon.^^" De hát ez annyira ellenálhatatlan! Amúgyis mindjárt vége az Árnybírónak.T_T

Nah de a majdnem széttépett rajzomat(árnybírós fanart) megkíméltem és úgy gondoltam mégis kihozok belőle valamit.
A háttérben még ott lesz Hemoszu úgy körvonalakban. A háttérszínnek amolyan rózsaszínes narancssárgásat gondoltam, mint a naplemente. Deh még majd meglátom.^^ Igazából fogalmam sincs. Egyelőre imádkozok hogy visszakapjam még nyáriszünet előtt a két hiányzó árnybíró kötetem amiben vannak Hemoszuról képek. Jajh de olyan nehéz elkapni azt a lányt, hogy szóljak neki hogy hozza.ToT Szerintem szeptemberben visszakapom:S Muszáj lesz netről képet keresnem hozzá. Huhh micsoda gondjaim vannak mi?!XD Abba is hagyom.

Lépek szerkeszteni Baratamét:3 Egész jól haladgatok most a szerkesztéssel. Csak a pretty scoop-pal és a Saa koi ochitamaével nem;(

Címkék:

2 megjegyzés:

Blogger EeNii. írta...

annyira nagyon jók azok a vázlatok/rajzok *w*

2010. május 30. 5:07  
Blogger Dorka írta...

Köszi!^^ Már visszakaptam az árnybíróimat úgyhogy rajtalesz Hemoszu is végre^3^. Meg mégvalaki ha odaférXD

2010. június 4. 11:01  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal