2010. június 4., péntek

Mindig olyan nehéz elkezdeni egy blogjegyzést!!! (/ToT)

Olyan rajzos szenvedés közepén állok. Semmi sem tetszik amit csinálok. Tegnap ki is buktam. Egy néprajzos könyvből rajzoltam egy nénikét és sehogy se jött össze. Fogalmam sem volt hogy, hogyan is rajzoljak.XO Visszanéztem az elsőféléves portréjaim és siralmas, hogy romló tendenciát mutatok. Mangában ez nem jelentkezik, hisz a karaktereket én találom ki és nem kell hasonlítania csak arra amit elképzelek.T_T Szóval bele kéne húznom. Jövőre tuti átkéreszkedek, vagy legroszabb esetben átkönyörgöm magam más tanárhoz.;( Bár ez nagyban az én hibám, úgyhogy mentem amit lehet.

Más vizek...A photoshop mostanában, vagy szeret engem, vagy nem:( Most is mikor a szkennelt rajzaimat bizgeráltam ps-ben leültem rejtvényt fejteni míg egyesítette a rétegeket a progi-___-".
Nyavalygós részének vége a blogjegyzésnek....:)
Összekapartam a rajzokat amik eddig gyűltek mappámban és bepótolom az eddigi posthiányokat:) Szóval rajzok...







Jaj! Majd' elfelejtettem! Ma lapozgattam a Nők Lapját és ÉDUA rajzokat keresve és rejtvény után kutatva leltem rá erre a kis nyúlfarknyi szösszenetre.^^" Érdekes, hogy itt is találkozik vele az ember.^^"

Címkék: , ,

2 megjegyzés:

Blogger EeNii. írta...

Nek vagy egyedül ^^; Én a címmel nem tudok sosem mit kezdeni.. No meg aztán neki fogni írni. Puhh~
Portrékat meg sztem csak gyakorolni kell és jól fog menni :D
Ahogy tanárnőm állandóan mondogatja nekem : "Enikő egységesen kell elkészíteni a rajzokat. Először mérjétek le az arányokat,és csak azután próbáljátok meg kiemelni a karakerét!"
A Photoshop nekem meg nem indul -.-' Azt írja nincs hely a gépen ^^;
És nem tudom,h kik írják a Nők lapját,de láttak már tányért? Mert hogy a figurák nem tányér-szeműek az fix... Danci meg jól teszi,h elmagyarázza a hibbantaknak,h nem csak erőszak x3

2010. június 6. 3:31  
Blogger Dorka írta...

Hát gyakorlás lesz hacsak ki nem végez a meleg:) pfuhh:o
Rég nem mértem mert sosem ment de kipróbálom:) köszi^3^*chu
Am nekem sem indult egyzser azért mert kell egy kis hely hogy betöltse magát.
Ezt a tányérszem megjegyzést nem csak Nők Lapjában láttam már de más helyeken is.-__- Szóval sztem csak mi eszünk rendes tányérokról vagy nekik torzít a szemügő vagy a szem^^"

2010. június 9. 11:48  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal