2010. június 9., szerda

Év végi termés

Hát ha összegeznem kéne ezt a tanévet akkor....sztem eléggé tömör lenne a beszámolóm. volt jó is meg rossz is. Elmúlt és jön az a gatyarohasztó meleg amit annyira utálok.
Sajna jövőre egy szobatársammal megint megrövidülök.;( Egyre kevesebb ember a környezetemben akiket kedvelek. Már Tilda, a pótanyám sincs itt a suliban.:(
Neh mindegy ez a post értelmetlen ezért berakom az egyik rajzom amit már postolni akartam de nem volt rá alkalmam.--->
Hát izé. Jó lenne most egy angolul és magyarul tudó lektor, egy vagy akár kettő pótláb és egy kis jókedv:) Tehát megyek megnézem mit alkotott Tünci miközben kockultam az ultralassú infógépen.^3^

Címkék: , , ,

2 megjegyzés:

Blogger EeNii. írta...

de nagyon jó az a kis vázlat x3
Am h-h kevesebben lesztek? 0.o

2010. június 12. 1:45  
Blogger Dorka írta...

KösziX3
Hát azért leszünk kevesebben, mert egyik szobatársam megelégelte a kolit és tán még olcsóbban is kijönek. Én megértem. Szerencséjére neki jobban járnak a buszok és könnyebben bejár. Csak attól félek kicsit hogy mostmár jobban ellesz a bejárós társasággal.^^" Deh hát ez van....QoQ

2010. június 13. 12:10  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal