2010. június 13., vasárnap

Kitört!

A mai napon hazacuccoltam. Direkt az év vége fele folyamatosan veszegettem haza a fölös cuccokat szóvel nem sok maradt. De anyu mégis megkérte keresztaput, hogy segítsen, és jöjjön be kocsival.
Pénteken és szombaton kirándulni voltunk Erdélyben a Vertock-hágónál(asszem így írják). Nem örzök szép emléket erről a kirándulásról. Nem is szeretném részletezni. nincs kedvem hozzá. Sokat mentünk töknek, paszulynak. Jó-jó szép volt a táj, meg minden de k...vára belerontott a hőség, a lábfájás, a vízhólyagok és miegymás. Nah azért volt pozitív része is. Egyik osztálytársam saturészegen  tök vicces.X'D Kár, hogy nem kamerázták!XD Jah sztem csak én voltam színjózan az egész helyen.:S
A mai hazacuccolás után még elraktam a cumómat és nekiültem folytatni a temperaképem. Ami kb csigalassúan halad. Én csak az együléses képeket szeretem de ez megkeseríti az életem. Nagy az ecsetem és mire egy részletet felviszek az ecset másik részével addig leszedem.:( Meg a tempera is rohadt quick szárad a szekszi nyári napon.
Falra szeretnék festeni de nálunk sehol sem engedi anyu:( Még posztert is nehezen enged kirakni.XO Deh hátha tudok majd valahol falrafesteni...:) Fő az optimizmus.
Mikor ránéztem a mangás szerkesztenivalókra felnyüszítettem és inkább felmentem netre Adobe Illustrator után kutatni, mert mióta suliban dolgoztunk vele tökre megimádtam. De ha nem lesz illustrator akkor kénytelen kelletlen jön az Inkscape ami úgy hallottam 100% free és hasonló az illustratorhoz.
Am elnézegetve mások blogját rájöttem, hogy valami pocsékul néz ki az enyém és nem túl ritkán vezetem.:( De hátha rámjön a dumálhatnék a nyáron.

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal